aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Tuesday, June 1, 2010

New semester begins

OMG..tu yang aku boleh cakap..!
6 subjek on this sem..
6 sbjek xkesah sangat..tapi yang aku kesah sekarang ni sbjek gile tuf2..!huh
parah...!cedera parah otak aku nanti..
hope xmacam tu la kan..haha

1) Matematik Pengukuhan
2) Parasitologi 2
3) Mikrobiologi 3
4) Imunohematologi Klinikal 1
5) Diagnostik Hematologi 2
6) Biokimia Klinikal

ha aku dgr pun cam susah..
bile blaja xtaw la susah ke ke x kan..hahaha
nak seribu daya,xmau seribu dalih...
mane ada belajar yang senang kan..

tapi mengantukla kelas pepagi..
ada yang start from 8 am until 6 pm..ayoo! ponat la..!

THIS IS DA TIME TABLE FOR THIS SEM...

MONDAY: 11am - 1pm (MIKROB) & 1pm - 3pm (M3)

TUESDAY : 8am - 10am ( PARASIT ) & 10am - 11am ( MIKROB ) & 11am - 12 pm ( lunch ) & 12 pm - 2pm (HEMA) & 2pm - 4pm ( afternoon break ) & 4pm - 6pm ( BIO KLINIKAL )

WEDNESDAY : 8am - 10am ( IMUNHEMATO ) & 10am - 11am ( breakfast time ) &
11am - 1pm ( M3 ) & 1pm - 3pm ( PARASIT )

THURSDAY : 2pm - 3pm ( MIKROB ) & 3pm - 4pm ( IMUNHEMATO )

FRIDAY : 9am - 11 am ( BIO KLINIKAL ) & 11am - 4.30pm ( break ) & 4.30pm - 6.30pm ( HEMA )

Berkemungkinan kiteorang dapat cuti sekejap je utk raya..
and yang paling xsuka sekali FINAL lepas raya...
pergh..mmg xla kan nak baca buku time raya2 tu..huh
masuk je cuti dari raya, trus ke study week.
and next week nye FINAL PUN BERMULA....
waduh.waduhhhhhhhhhhhhhh!

No comments: