aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Friday, May 21, 2010

Aku bukAn orang yang berharap...!

Aku ni jenis xsuka berharap...
dan aku bukan jenis yang suka terhegeh2 kat seseorang..
senang cerita aku ni jenis yang..
kalau ada,ada lah
kalu xada,xada lah kan..!

senang cerita dalam hal ni kita kena jadi PRO..................
kena matang jugak la...

sebab tu aku xsuka benda yang boleh mainkan perasaan...
xsuka3...!

ye aku akui ,....
kalau aku da sayang orang tu memang aku sayang betul2..!
so xpayah la nak risau aku nak kat lelaki lain or pergi kat lelaki lain ke kan..
sebab aku bukan perempuan yang jenis macam tu.....!

Aku ni jenis nak kata xada perasaan tu tipu la kan....!
tapi aku boleh buang jauh2 perasaan tu kalau aku perlu buang....
so bagi aku benda ni simple...!...

sebab tu aku ni jenis xsuka nak bercinta2 ni..
kalau boleh nak macam mama n abah...
baru je kenal bape bulan da tunang n kawen..hahah

yela maksud aku..aku nak kan hubungan yang berkekalan...
bukan cinta monyet....!

No comments: