aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Friday, May 21, 2010

sucinya bertudung

1) eh da pakai tudung ke?
2) la sejak bile pakai tudung?
3) eeee,cantik lah pakai tudung..!
4) eh betul ke ni pakai tudung....?
5) sueeeeeeeee!(terkejut gamaknyee)
6) sue nampak lain..
7) wahhh budak baru la...
8) sue lagi cantik pakai tudung...
9) dan macam2 lagi..hahaha

hahaahahahhahaha kelakar kan....
macam2 respon ada..!

ha tapi kebanyakkannya nak aku bertudung..huh
bila aku xbertudung org tanya !
Mana yuna?mana yuni?mana budak baru tu?hahahahahaha
macam2 ada..!

aduh buat masa sekarang aku cuma cuba2 pakai tudung..
sebab yela kena cuba2 dulu..
bila aku da rasa selesa baru aku teruskan...
aku xnak la da pakai pastu bukak balik...
yela mesti kena cuba2 dulu..
macam ORANG MEROKOK...
mana la boleh terus benti kan..
mesti la kena benti slow2..!
kan3?hahaha

TIME KAT KOLEJ.....

nak pi jawab exam la ni kan..
masuk AUDI je..
masuk pintu je...aku nampak sir nun jauh kat dalam tu..
tapi straight aku jela...
sir pandang 2kali..hahah
aku pe lagi senyum jela..
aku da taw napa dia pandang 2kali..
sebab dia terkejut kot..hahah
bile aku nak pi letak beg kat belakang AUDI..
dia datang kat aku
cakap...

SIR : SUEEE..! EI LAIN LA TAPI OK>>
TU LA SAYA TENGOK DALAM FB AWK ADA PAKAI TUDUNG>>>HEHE

AKU : hehehe(senyum je)
SAYA CUBA2 DULU NI....

TIME NGA JAWAB EXAM...

maybe miss nampak aku cam da blur nak jawab paper yang memeningkan kepala tuh..
dia tanya...

MISS : SUE! MEMANG DA PAKAI TUDUNG KE?

AKU : SAYA CUMA CUBA2 DULU..!

MISS : TAPI CANTIK LA...!(dengan semangat nya dia cakap )

AKU : (senyum je..hehe)

boleh pulak borak2 time exam an..haha..kelakar je..!

YANG PALING AKU TERKEJUT SEKALI....

JEJAKA : HA KAN CANTIK PAKAI TUDUNG...
AKU : (senyum je)

sebab dia agak serius la...aku xsangka dia leh cakap kat aku camtu sekali...!
tergamam gak la..!(ganteng gak orangnya..haha)

ini la hari bertudung..hahahaahah
sebab kat kolej semua pandang aku cam pelik je..hahahaha!
aku pun rasa aku agak pelik hari tu..hahaha!

No comments: