aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Tuesday, May 18, 2010

Mencuci MenCuca...!

kusyuK babe.....
wah suke nye......


xcukup tggi tuk basuh bumbung keta..haha

xcukup keta..moto pn kite sental gak..


Rajin sangat pasal xde kje ni..hahaah
org lain sebuk menyental,kite pun pe lagi sibuk la menyelit nak ikut sental skali..
kalau x,xde nye rajin nk menyental kereta ni...
tapi dalam byk2 komponen kereta..
aku suke tayar..sebab tayar ni mmg kotor la kalau berbulan xbasuh..
nak harap basuh dengan air hujan je,memang tak la rim tu nak kilat2 kan..haha
so memang bahagian rim la paling best utk disental...
sebab kat rim memang akan nmpk kilat je bila da duk sental2..hahaha
puas hati la..sebab duk menonggeng2 sental sana,sental sini..hahah
bak kata anak sedara aku..(aktiviti masa lapang)hahah
esok final exam..yang dak2 lain sebuk nga baca nota, aku lak menyebuk sental2 ni..
ish ape nak jd ni S.S?
pemalas betul...bila result da kantoi, ko nak bengang pulak kan?
padahal ko yang malas nak baca..ish2!bertaubat lah anda....
Ala kalau baca awal2 macam la masuk otak..
buat pening kepala otak ni lagi ada lah..!
so baik baca 12am satgi..
memang senang la nak input..tapi memang susah la nak menahan mata ni dari tertutup kan..haha
Tepat KUL 12....
waaaa sangat la mengantuk...
kelip2 mata menahan mengantuk yang adooooo!..
tanpa pikir panjang, aku apa lagi...
bbooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............
tido la xmenyedarkan diri sampai la pukul 8.
p/s : waduh2 gue blum bacaan lagi ni..mampush laaaa..!





No comments: