aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Tuesday, May 18, 2010

18/5/2010 Kejadian yang tidak diduga

argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......................
mengantuknya.....
pagi2,sejuk2,....hurm!sedap tidooo..
tapi apa kan daya otak ku tidak dipenuhi dengan ilmu2 utk lakukan peperangan pada 2.30 petang nanti....huwaaaaaa!
malasnyaa....
malas2 pun aku bangun gakkk.....kalau xbangun memang menangis la xdapat jawab kan...
kalau ikutkan cakap setan2 yang ada kat sebelah ni memang aku tido la....
disebab kan exam petang ni..
SORY YE SETAN2,HARI NI AKU XMO DENGAR CAKAP KOME....HAHAHAH








aku pun cepat2 la bukak nota aku yang macam ape ni ha...hahaha
kalau nota aku hilang mesti orang taw nota sape..
sebab nota aku la paling serabai barai...
bak kata orang (sebelum baca kena IRON dulu)hahahah..
memang xmacam nota da..hahaahha
kadang2 sampai muka surat belakang sekali hilang..haha
sebab aku ganas sangat..hahaha!
kalau da hilang tu,memang tak la aku nak photostat balik kan..haha
sambil2 membaca mulut ni duk mengunyah NASI LEMAK....
kalau time2 exam tipu la kalau xde secawan nescafe/kopi/white coffee..
haha jgn terkejut KOPI JANTAN pun aku bedal kalau xde nescafe..hahahahaha
da lumrah kehidupan..haha
xleh hidup kalau xde caffein ni...!
lagipun boleh hilang kan mengantuk yang adooooooo..!
entah boleh jawab ke tidak la kan exam nanti..
xabis2 duk thinking boleh jawab ke idakk...!
membaca nye xde..ish2...
serabut otak nak baca last minit ni...!
aduhhh..bape jam je lagi tuk ke meedan peperangan...
hope bole buat la kan.....!



Sesampai nye kat KOLEJ......
aku pun duk la belek2 skit nota2 yang aku buat pagi tadi tu..
yela mana taw last minit tgk dapat masuk kepala otak ni ke kan..hahah
aku masuk exam pakai tumit tggi u..hahaah
sebab nya kasut aku buatkan kaki aku melecet...
so xdela aku pakai kasut tertutup kan....
aku pun dengan selamba nye pakai la kasut tak tertutup ni...
cek punye cek aku lepas masuk bilik peperiksaan....
wah dengan semangatnya cari port baik nye nak jawab exam ni...


WHEN THE EXAMINATION BEGINS.....
aku pun secepat yang mungkin perah otak nak jawab paper ni...
wahh..syok punye syok menjawab..
tetiba lak seorang jejaka cakap dengan aku...


Jejaka : Kaki sakit ke?
Aku : Sakit? eh xla...(sambil buat muka pelik)
Jejaka : Habis tu kenapa pakai kasut xtertutup?
Aku : Mana ada kaki sakit, lagipun boleh je pakai kan! ada orang cakap boleh je..
shah alam pun cakap boleh...
(Aduh kecoh betul la..da la aku ngah sedap2 jawab exam..kacau time aku lak)
Jejaka : Shah Alam?awk dari mana sebenarnya ni...?Kalau sy cakap xboleh tu
memang xboleh
Aku : La kalau xboleh kenapa sebelum ni saya pakai lepas je...xkena tahan punn
Ada orang cakap boleh..Kalau xboleh xde nye saya nak pakai...
Jejaka : Lepas ni jangan pakai. sebab memang xboleh pakai..kalau orang tanya
cakap saya yang xbagi pakai
Aku : OK! (xdenye pandang muka dia..sebab cam bengang sikit la..bukan salah aku)


AKHIRNYA PAPER UTK HARI NI HABIS DIBUAT>>

aku antara orang terawal la jugak keluar dari AUDI.
hurm rasa cam boleh jawab tapi ada laa sikit2 tinggal..haha
yela kata baca last minit...
petang nak exam pagi aku baca...
so memang xla kalau nak dapat full mark kan..hahah
xpe janji puas hati..!
hahahaha(gelak puas hati sikit)hehe

Hurm..keluar dari audi turun bawah,,,
perghhh..hujan la pulak,.....!
aduiii....
hajat nak pi shopping cmplex nun kat depan sana tu...
bincang punye bincang pi kat kereta dulu park la dekat2 ngn shppng cmplex tu...
dengan hujan yang membasahi bumi ni..aku pun keluar la sambil dipayungi aisya..hahah
pi la kedai yang nak dikunjugi aisya..pas sttle...
jalan2 ternampak lak kasut crocs girl nye..
tertutup gitu..aku pe lagi amek satu la...!
(malas duk pikir beli kasut asyik melecet je..crocs ni lembut skit)
nak kuar hujan makin lebat la pulak..
aduh duk lepak2 sat..
tetiba ngah hujan2,sejuk2..
perut lapar lak..
beli la bubur ayam kat MCD....










pergh sedap ni sejuk2 makan bubur panas..erm nyumm2.....
pas beli, pi kt keta..dengan payung besar nye...
nak masuk kereta,,,
payung lak buat hal..
aku tekan2 xnak tutup lak payung ni..
waduh2...payung wat hal ke aku wat hal pn xtaw la..
da lama xpakai payung ni..hahaha
rupe2 nya aku salah picit da..
hahaha..awat la xnak tutup payung ni..
xguna aku berpayung akhirnya basah jua..hahahaahh
kesian2..abis kena bantai gelak,,haha

p/s : HAHAAHHAHA MACAM2 BENDA JADI HARI NI...HOPE ESOK BENDA
MENARIK XDIJANGKA AKAN BERLAKU..HAHAHAHHA















No comments: