aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Wednesday, May 5, 2010

Demam...


wah sakitnya badaannnn.....
satgi kul9 de klaz..adui malasnye sebab badan da sakit2 da ni..
dengan batuk,flu, sengal2 badan..aduh sakit gile....
tettttttttttttttetttttttttttttttt..(bunyi mesej sampai)
adui sape la pulak anta mesej pepagi camni..
from maz- PAKAI BAJU KORPRAT KE?
aku reply- X KOT..
pastu aku tido balik....

1jam kemudian.....

bangun balik tgk da kul 8pagi da..adui xlarat ni...
otak ni duk fikir nak pi kelas ke xnak..

pikir duk pikir..
aku pun anta la mesej...

aku : MAZ AKU XP KLAZ TAW DEMAM LA>>
maz : OK G TAW AISYA

aku pun pi la duk anta msj kat aisya..

aku : XPI KLAZ TAW DEMAM LA X LARAT
aisya xrep sbb die mmg mlz rep msj pepagi...

aduh terasa nak tido balik..
tetiba mama panggil...

mama : KELAS KUL BAPE?
aku : KUL 9...
mama : AIK SEKARANG DA PUKUL BAPE DA
aku : YELA MAKNA NYA XPI KLAZ LA. AILA X LARAT LA..
mama : OH KALAU MACAM TU IKUT MAMA
aku : XLARAT LA NAK IKUT APA NYA
mama : ALA BUKAN BUAT APA PUN DUDUK JE..NANTI KAT SANA LARAT LA TU..
aku : HURM..(klu duk umah pun bukan watpe, tapi kalau nak ikut takut xlarat lak badan nanti pastu naik rimas)

aku pun bangun pi siap.....

bila da sampai sana..
wah memang xbermaya la aku...
tapi aku kuatkan gak badan ni..(xmo manja2 ye)
hurm..bila da tengahari...
mama duk tanya..

mama : DA BAGI DA?
aku : BAGI APA?
mama : KASUT LA...
aku : OH KASUT.LOM LAGI. SATGI LA..

Hurm pastu..bile da jumpa. aku pun duk bagi la KASUT yang aku beli kat MELAKA tu..

aku : NAH ARITU ORANG G MELAKA ORANG ADA BELI KAN KASUT.
dia : HA?(xdengar la tu)
aku : (aku explain la ape yang aku cakap tadi..)
dia: (sambil senyum) TERIMA KASIH..

wah segan lak aku..nanti die engat aku gatal lak kan?hahahah
adui2..! ala die da bagi aku kasut, aku bagi la dia kasut balik..hahahahaha

bukan nye menggatal ok..!

(lagipun dia lain...dia berani bagi aku kasut walaupun die xberapa kenal aku..nak kate gentle man xtaw la pulak sebab dia macam malu2 je..)

nak dipendekkan cerita..xde sorang pun berani wat cmtu..hahaha!

p/s: kalau la aku xdemam hari ni da lama da aku join GLP bowling competition kt wangsa walk..
hurm ape kan daya..sobs! sobs!.(xdapek da toman ajis,soryyyyy)

No comments: