aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Tuesday, May 4, 2010

cuti2 melaka

P balik melaka pun sebabnya cousin tunang..tp tunang nye start umah perempuan kul 5petang..
wah3 memang xsempat la sampai kan..sebab gerak dari umah pun pukul 5lebih kot..

Sampai melaka pun pukul 10 lebih malam..wah perut da bergendang gendut apa lagi pi la RESTORAN TERAPUNG nak pekene ikan bakar..ramai xramai la sampai tak taw nak pilih meja mana sbb ramai sangat..!
Order punya order nak dekat setengah jam baru air sampai.
Padahal order 1jug oren juice n ada la 2'3 cawan air lain..
tapi memang lambat gile...dahaga, lapar n panas nye buat orang rasa bengang gak la..
Tanpa berfikir panjang amek la air ecpi dalam kereta..
Hilang gak la dahaga aku ni kan...

Pastu makanan nye nak dekat 1 jam tunggu baru sampai..
Hanya tuhan yang taw betapa penat nya menunggu...

kul 11 lebih baru bole makan..
bayangkan la xmakan dari pagi,pastu duk menunggu lagi...adui2..saba jela kan..!

Pastu lepas habis makan ronda2 situ n terus balik semabok...
perh apa lagi lelap la...penat tuhhh..!


Awal paginya aku bangun n tdo pastu tengahari aku bangun balik..
wah pening nya kepala..dah lama tak bangun lambat kan...

Tiba2 dapat mesej.

ajis : WEH BANGUN..NAK IKUT AKU JALAN2 X?

aku : HURM TENGOK LA DULU AKU BANYAK ASGMNT NI..

ajis : KO KT MANA TU?..AWAL BANGUN..

aku : KAT UMAH LA..AWAL LA SANGAT..

ajis : AWAL LA TU.KAHKAHAKAH..HYP DENGAR PULAK MSJ MASUK EH..
HEHE KO WATPE TU? MEH LA DTG SINI MAKAN NASI LEMAK...

aku : aku xengatt pe aku rep sbb nga mamai time tu..

ajis : CEPAT LA DATANG SINI AKU DA BOSAN NI..

lepastu aku xrep sebab aku trtido balik...ahhahaahahhahaahahah

bangun2 je NASI LEMAK da sampai rumah..hahahah(xyah aku nak p umah ajis)
Tapi aku xmakan pun sebab xlapa time tu..

Nga wat asgmnt..aku dpt call cakap nk kuar..CEPAT SIAP AKU AMEK..
hurm aku pun siap n kuar jela dengan asgmnt tah kemana...
-bowling,karok,shopping..
beratus gak la abes ari tu..

waaaa kering duit aku.......
mane aku nak cari duit ni?
ATM la jawab nye...

ATM pn da kering..hahahah
ish2 xpe skali sekala berabis duit..duit sendiri gak kan..(pastu pening duit xde)haha
yang penting xmintak org..hehe(gud girl)

malam sampai umah...
sok kul 4pagi balik KL.....

wah hari yang memenatkan betull..........................

No comments: