aku hanya insan biasa

Selamat datang n selamat pulang la korang ye..!hehe. hope xpening baca entry aku.. btrabur kot..ahahaha




Thursday, July 16, 2009

ibu saudara bongkar bunyi aneh di bilik gadis..

gile ur bace paper metro td..
KUantan, sorang wanita x menyangka bunyi aneh didengari dalam bilik anak saudaranya rupa-rupanya suara sorang lelaki menyelinap masuk sebelum mengadakan hubungan seks dengan gadis itu di kampung sungai karang pantai.ahad lalu..!

mkcik die masuk bilik gadis tu tetibe lak nmpk laki nga meniarap kt bawah katil dgn brseluar pndek.
laki ni umo 17 thn.pmpuan ni umo 14 taun..
sbnr nye dieorg bru je lakukn hbungn seks..

mmg tekejut ble bace cite ni td..
bdk umo 14 taun?time umo aku 14 xtaw pape lg..bdk2 kn!
tp bdk2 skunk ish giles la..!
brani gile pstu wat bnde xfaedah dlm rumah sndri n ade org lak 2..
nsib bek la mkcik die dgr sore2 sumbang dlm blik 2.
klu x smpi ble la bnde trkutuk 2 dieorg nk wt an!
urm bese la dak skunk matang sume nk de bf2 je..!
study nye tah kemane!

hrp2 xde le jd kt adek pmpuan aku sorang ni..
haha xde nye aku nk bg bf2 ni..
tiap2 ari cek msj die..haha
tggu da bsr nnty bru leh ye dek..!

2 comments:

Anonymous said...

weii giler ar...
de skali tu yg cam ni gak..
tapi tu x kuar..
dia skip skool then have sex with bf...
3 month skip skool tuh..

dapat surat amaran dr skool pastu dia buang surat tuh..

ape nk jadi ngn dak skool skang..??

suE shaRin said...

haha taw xpe..
dak2 skunk men redah je an..
slambe gle!
dunia ni an dieorg nye..
kte tompang je..haha